torsdag 8. oktober 2009

:)

image Innleveringen var altså i går, og jeg leverte i 14-tiden eller noe sånt. Deilig å være ferdig! Er egentlig fornøyd med resultatet. Likte temaet mitt veldig godt, selvfølgelig, ellers hadde jeg ikke valgt det. Dialekter er så fasinerende altså! Og vi har ikke hatt om det enda heller, så det ser jeg frem til. Blir spennende med lytteprøver og å finne ut hvor ulike folk kommer fra.

Jeg må jeg innrømme at jeg synes det var litt rart at vi bare skulle skrive 3 sider. Det var jo en fordypningsoppgave. Men, men. Sånn er det, og jeg skal ikke klage. For vanligvis synes jeg det er vanskelig å få skrevet antall sider og ord som lærerne krever, men denne gangen måtte jeg kutte ned en del. Kanskje like greit. Sikkert bare bra for oss, slik at vi lærer å skrive mer konkret, kort og konsist, og ikke skriver masse unødvendig tull..

Nå gjenstår det å ha en muntlig presentasjon om temaet/oppgaven. Det blir sikkert artig.

Ingvild

1 kommentar: