onsdag 5. mars 2008

Høyreføtter

Denne uka har vi hatt mange bloggoppgaver å velge mellom, og jeg endte til slutt opp på å finne en artikkel på nettet og kommentere den.

dagbladet.no kom jeg over en artikkel som trakk til seg oppmerksomheten min med én gang; "Tre høyreføtter funnet på vestkysten av Canada". Jeg trodde først at dette måtte være tull og ikke en seriøs artikkel, men det var det visst. Artikkelen/nyheten handler om noen uvanlige funn ved noen øyer utenfor Canada; nemlig kroppløse høyreføtter kledd i joggesko! Æsj. På nettsiden kommer det fram mange teorier om hvordan disse føttene kan ha kommet til øyene blant annet ved massemord, drukning, småflyulykke og båtulykke. Uff. Eksperter tror at årsaken er en båtulykke, men personlig synes jeg det virker som et planlagt massemord.

Dette var en merkelig, ekkel og uvanlig nyhet! =S

Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar